آمبره مو

آمبره مو چیست؟ آمبره یک کلمه فرانسوی به معنای سایه می باشد. در این روش ریشه ها به رنگ طبیعی خود باقی میمانند. ولی به تدریج با فاصله گرفتن از ریشه رنگ روشن تر میشود. یعنی ابتدا و انتها موها در دو رنگ متضاد به هم، ولی بدون داشتن مرز مشخص(تکنیک سایه). این روش آسیبی به پیاز مو نمیزند، زیرا مواد اصلا با ریشه تماس ندارند. از لحاظ هزینه هم میتوان گفت قیمت آمبره مو کاملا اقتصادی است. لازم به ذکر است که این روش به سه شاخه زیر تقسیم میشود.

انواع آمبره مو

1- ساده:

حرکت از رنگ تیره کف سر به سوی رنگ های روشن یک پارچه در نوک مو. به طوری که، کف سر تیره رنگ و نوک مو ها روشن شود. و مرزی مشخص میان آنها دیده نشود.

آمبره

2-سامبره مو:

در این روش، رنگ تیره کف سر در نوک موها به صورت دسته ای تکرار میشوند. در کنار رنگ های روشن، با حالتی جو گندمی(اصلی ترین تفاوت آمبره مو و سامبره). و دیگر نمیتوان فرق زیادی بین دو قسمت بالا و پایین مو مشاهده کرد.

سامبره

کالر ملتینگ:

بیشتر از دو رنگ برای شما طراحی میشوند. که مانند روش فوق (آمبره مو) برای ترکیب از تکنیک سایه کمک گرفته میشود. این روش نیازمند زمان، هزینه و مهارت بیشتری نسبت به سایر روش ها میباشد.

قیمت-آمبره

آمبره مو مناسب چه موهایی

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که برای بار اولتان هست که میخواهید موهایتان را رنگ کنید. و یا موهای نسبتا بلندی دارید. این برای شما یکی از بهترین روش ها میباشد. چون این روش روی موهای بلند نمود زیباتری دارد. و همچنین از آن جهت که هیچ آسیبی به ریشه نمیزد، روش مناسبی است برای افرادی که ریشه ی موی آنها ضعیف میباشد.

هزینه خدمات

برای اطلاع از هزینه آمبره خود بهتر است عکس موهای خود را برای ما ارسال کنید. تا با توجه به نوع موهای شما، به شما قیمت و نوبت سالن و مشاوره دقیق اعلام شود.

منبع ترجمه (سایت فنتستیکس)

۱ دیدگاه برای “آمبره مو

  1. اشتراک‌ها: 7 مدل مو کوتاه زنانه میانسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *