5 مدل موی کوتاه زنانه میانسال

5 مدل مو کوتاه زنانه میانسال. به انتخاب مجله پینترست، ( مربوط به سال 2020 ). دقت داشته باشید که مدل مو باید با فرم صورت و رنگ پوست شما سازگاری داشته باشد. این 5 مدل با توجه به نظر سنجی ای عمومی به کمک آقایان در شهر مونترال تکمیل شده، که به عنوان جذاب ترین مدل ها برای بانوان بالغ، میانسال و مسن تر شناخته میشود.

5- نقره ای نا متقارن پیکسی:

مدل-مو-کوتاه-زنانه-مسن

تمام زیبایی این مدل به نا متقارن بودن آن است. اگر شما صورت لاغر و گونه های استخوانی دارید. حتما این سبک مناسب چهره شما میباشد. لازم به ذکر است که پوست تیره، مکمل بهتری برای مدل های پیکسی میباشند.

4- حالت گرد چسبیده به گردن

مدل-مو-زنانه-میانسال-2

این یک اتخاب کلاسیک، برای خانم های مسن میباشد. شما را کمی رسمی تر، از حالت قبل نشان میدهد. با کمی پختگی بیشتر در رفتار. مخصوصا مناسب خانم هایی با قد بلند. همانطور که مشاهده میکنید، کات استایل دور گردن باید به خوبی توسط آرایشگر اجرا شود. تا بهترین تاثیر را در بر بگیرد.

3- سامبره مشکی _ بلوند

مدل-مو-زنانه-میانسال-3

مدل موی خانم آدری هپرونز، این روزها خیلی بر سر زبان ها افتاده. به کمک روش های رنگ آمیزی سایه (سامبره و آمبره) و کات استایل زیبا آن. شما را فردی با اعتماد به نفس بالا نشان میدهد. این مدل بیشتر مناسب پوست هایی با رنگ روشن میباشد. همچنین اگر  ریشه موهای شما سفید شده است. به کمک سامبره، ابتدا مو تیره رنگ و به تدریج با حرکت در ظول به رنگ روشن در می آید.

2- به هم ریخته پیکسی

مدل-مو-زنانه-میانسال-4

خیلی وقت ها هنرپیشه های هالیوود با این مو دیده میشوند. حتی در مراسم های کاملا رسمی. واقعا تعجب ندارد که خیلی زود در ایران هم منتظر این رنگ مو مناسب میانسال باشیم. در این روش فرم گوش ها و گردن، دارای اهمیت بیشتری میشوند.

1- پلاتینوم

مدل-مو-زنانه-میانسال-5

از نظر آقایان، این جذاب ترین نوع مدل مو کوتاه زنانه میانسال است. این رنگ و طرح در نوع خود بی نظیر است.  سایه ها و رنگ کاملا طبیعی به نظر میرسند. ولی برای خانم های کم سن و سال کاملا مصنوعی میشود. این بهترین انتخاب برای افراد میانسال است.

۲ دیدگاه برای “5 مدل موی کوتاه زنانه میانسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *